Nytt studiebesök på Bas


Den här gången från Viadidakt i Katrineholm, Nyköping och Flen. 12 lärare och rektorer var med på några lektioner, pratade med vår projektledare och två av våra lärare och två modersmålsstödjare – och pratade iPads med mig. De hade köpt eller skulle köpa paddor till eleverna och jag tror jag lyckades visa lite av vad man kan tänkas göra – både med nybörjarelever och med de som kan lite mer. Extra nöjd med att jag fått till det så bra med mina anslagstavlor på Pinterest. De behövde inte anteckna utan jag mailade alla en länk, så att de kan titta hemma i lugn och ro. ”En bra dragning!” sa en av rektorerna.

Och: från 1/6 har jag en tillsvidareanställning i Södertälje kommun! Och liiiite högre lön. Bra samtal med chefen alltså!

En liten bild från Viadidakt. Fin, tycker jag!

20140522-190616-68776993.jpg

Inlägg 083 i utmaningen #blogg100

Lämna en kommentar