Ny anslagstavla på Pinterest med tips för eleverna


Igår kväll, så där framåt midnatt, kom jag på att jag ju förstås måste fixa en ny anslagstavla på Pinterest. Jag har tänkt göra det ett tag men så kommer annat emellan. Nu kom en av våra modersmålsstödjare och frågade om jag inte kunde tipsa om några sajter eller filmer där våra elever kunde öva sin svenska. Så jag har flyttat runt lite på redan existerande pins och lagt dit några nya.

Har du tips så hör gärna av dig! Det finns säkert en del annat där ute som inte jag känner till.

Bas på Pinterest: Filmer och sajter där eleverna kan öva sin svenska

Kommentera

