Jag klarade det: inlägg 100 i utmaningen #blogg100


Jag hade ingen tanke på att gå med i #blogg100 från början. Trodde inte att jag skulle orka skriva nåt varje dag. Speciellt inte på helger, eftersom jag bloggar om jobbet. Men en kompis puschade mig, så TACK Katarina!

Det har varit riktigt roligt! Och oftast inte så speciellt svårt att hitta på något att skriva om. Förutom på långhelger, haha. Några få inlägg har tillkommit bara för att det skulle bli ett varje dag, men för det mesta tycker jag att det har blivit hyfsat relevant för Bas.

Att skriva så här varje dag har gjort att jag reflekterat mer över jobbet och varför vi gör det vi gör på Bas om dagarna. Det blir ju också en sorts dokumentation, vilket är roligt att ha. Jag har lärt mig mycket och också träffat många nya människor, både i sociala medier och i verkligheten – mycket tack vare bloggen. Jag har äntligen kommit till skott med Pinterest och dokumenterat mycket av de appar, sajter, material och litteratur vi använder på Bas. Det är inte säkert att jag skulle gjort om jag inte fått inspiration via bloggen.

Så tack alla ni som läst! Jag kommer att fortsätta blogga, men troligen inte varje dag. Tyvärr kan jag inte komma på den avslutande bloggfesten. Har 20 amerikaner på besök och känner att jag nog måste ta hand om dem. Men önskar er som går en riktigt trevlig kväll! Kanske ses vi i något annat sammanhang.

20140608-085236-31956558.jpg

Det här trodde man väl inte att man skulle skriva:
Inlägg 100 i utmaningen #blogg100

Kommentera

