Ny Bas-logga – TACK Lasse!


Tack vare min fantastiskt duktiga fd kollega Lasse, har Bas nu fått en logga! Helt gratis! Vi är så tacksamma – det är helt fantastiskt!

Lasse gav oss flera bra förslag. Vi lärare funderade och funderade och kunde inte riktigt bestämma oss för vilken bild vi tyckte var bäst. Till slut stod valet mellan en trappa och en halvöppen dörr, båda bra symboler för vad Bas står för. Då kom jag på att jag förstås måste fråga eleverna! Så jag visade loggorna för min grupp och svaret var nästan enhälligt: att komma till Sverige och gå i Bas var som att få dörren öppnad till ett nytt liv!

Så här är den: Bas-loggan! I de fina Södertälje-färgerna blått, rött eller gult. Plus svart förstås.

Bas_text_bla_stor

Bas_gul_liten

Bas_rod_liten

Bas_svart_liten

Kommentera

