En bra känsla


Har precis varit på ett seminarium om Bas, där projektet presenterades för bl.a. handläggare från AF och skolfolk i de medverkande kommunerna. De flesta var nya för mig men det var roligt att växla några ord med folk från Nationellt Centrum och från Rätt steg – som vi kommer att utbyta erfarenheter med. Kul!

Åse, vår projektledare, skötte presentationen på ett förträffligt sätt och det hela kändes både proffsigt, genomtänkt och ändå avslappnat.

Min fd chef och hans kollega från Eductus var glädjande nog där och informerade sig. Jag fick också möjlighet att prata med skolledaren i Södertälje, som äger projektet. Helt klart en bra person!

Allra roligast var dock att träffa en av mina blivande kollegor! Vi fann varandra direkt!

På det hela taget en väldigt positiv eftermiddag. Det ska bli sååå kul det här! Och nu har jag också bloggat från telefonen för första gången!

PS Ja, jag är barnsligt förtjust i utropstecken!

One response to “En bra känsla

  1. Utropstecken är helt okej! 😉

Kommentera

